ကိုယ့္ဘာသာ အခ်ဳပ္ျပန္ခ်ထားမိတဲ့ အက်ယ္ခ်ဳပ္ေလးနာရီ

မနက္အိပ္ယာက နိုးေတာ့ စိတ္ေရာ လူုေရာ ေတာ္ေတာ္ၾကီးကို ၾကည္ၾကည္လင္လင္ပဲ နာရီၾကည့္ေတာ့ မနက္၁၀နာ၇ီေက်ာ္ေနျပီ ညက တစ္ညလံုး ေဆးနက္လံုးတန္ခိုးနဲ႕ ရွိသမ် ကုန္သြားေတာ့ ဗိုက္ထဲ ေတာ္ေတာ္ဟာေနတယ္။ ေရမိုးခ်ိဳး ေခါင္းေလ်ာ္ အ၀တ္လဲ အလွျပင္နဲ႕ နာရီ၀က္ေလာက္ၾကာသြားတယ္ အင္တာနက္တစ္ခ်က္ဖြင့္ပီး ေမာင္ေလးကို လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္ဖို႕ ေခၚလိုက္ေသးတယ္။ သူက မလိုက္ေတာ့ဘူး အလုပ္ရူပ္ေနတယ္ဆိုတာနဲ႕ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ေအးေဆးပဲ ဆိုျပီး ေလေလးတခၽြန္ခၽြန္နဲ႕ အိမ္ထဲမွာ ရွိသမ် တံခါးေပါက္ေတြ အကုန္လိုက္ပိတ္မိတယ္။ အရင္ကဆို အျပင္ထြက္မယ္ဆို ၀င္းတံခါးကိုပဲ ပိတ္ျပီး ဆုိင္ကယ္ေမာင္းထြက္ေနက်။

ဒီေန႕ေတာ့ ၾကမၼာငင္ခ်င္ေတာ့ ေနာက္ေဖးက တံခါးမၾကီးကို အေသအခ်ာ ဆြဲပိတ္ ေနာက္ တံခါးဂ်က္ကို အဆံုးအထိ ေသေသခ်ာခ်ာ ထိုးလိုက္တယ္။ အိမ္ခန္းနွစ္ခန္းစလံုးက အဲကြန္းကိုပိတ္ အခန္းမီးေတြပိတ္ ေရခ်ိဳးခန္းက မီးကို ပိတ္ တံခါးကိုအသာဆြဲေစ့ ေနာက္ တအိမ္လံုးကို လွည့္ပတ္ၾကည့္လိုက္တယ္ အားလံုး အိုေက။ ေအာ္ ေမ့ေတာ့မလို႕ ပိုက္ဆံအိတ္။ ပိုက္ဆံအိတ္ကို ေကာက္ယူ ေနာက္ ဖိနပ္၀တ္ဖို႕ ရူးဖိနပ္မစီးခ်င္တာနဲ႕ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ျမန္မာေျခညွပ္ဖိနပ္ေလးပဲ စီးေတာ့မယ္ဆိုျပီး ေျခညွပ္ဖိနပ္သားေရအနက္ေလးကို ေကာက္စြပ္ျပီး အိမ္ကို လွည့္ပတ္ၾကည့္လိုက္ေသးတယ္။ ေနာက္ အိမ္ျပင္ေရာက္ေတာ့ အရင္အျမဲတမ္း ေစ့ရံု ေစ့ထားခဲ့ေလ့ရွိတဲ့ အိမ္ေရွ႕တံခါးမၾကီးကို ေလာ့ခ္က်ေအာင္ ေဆာင့္ပိတ္လိုက္တယ္။ တစ္ခ်က္နဲ႕ ေလာ့ခ္မက်လို႕ ေနာက္တစ္ခ်က္ ေလာ့ခ္က်ေအာင္ ထပ္ ဖိပိတ္လိုက္တဲ့အခါ ေဂ်ာက္ခနဲ ေလာ့ခ္က်သြားပါေတာ့တယ္။ အဲ့ဒီ့အခ်ိန္က်မွ ဟယ္!!!!!!!!!!! သြားျပီ ေသာ့ေတြ အိမ္ထဲမွာ အကုန္က်န္ခဲ့ျပီဆိုတာ သတိရလိုက္တယ္။

ဂေယာင္ကတမး္နဲ႕ ေသာ့ကို ဆြဲဖြင့္လိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ တံခါးမၾကီးျဖစ္တဲ့ သေကာင့္သားက တုတ္တုတ္ေတာင္မလူပ္ပဲ ေလာ့ခ္က်ျပီး ပိတ္ေနျပီျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲ ေတာ္ေတာ္ပူထူသြားပါတယ္။ အဲ့တာနဲ႕ ျခံ၀င္းထဲကေန ဆုိင္ကယ္ဆီကို ေလ်ာက္လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ ၀င္းတံခါးမၾကီးကလည္း စတီးေသာ့ခေလာက္ၾကီးက ထီးထီးၾကီး ခတ္ထားပါတယ္။ ကၽြန္မ ေအာ္ငိုခ်င္စိတ္ေပါက္သြားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုရင္ အိမ္တံခါးမၾကီးက ေသာ့ရယ္ ဆုိင္ကယ္ေသာ့ရယ္ ၀င္းတံခါးေသာ့ရယ္က တတြဲတည္း ကၽြန္မ ခ်ိတ္ထားလို႕ပါပဲ။ အဲ့တာနဲ႕ ဖုန္းဆက္ဖို႕သတိရျပီး ကၽြန္မ ဖုန္းထိုးထည့္ေနက် ေဘာင္းဘီအိတ္ကို ကမမ္းကတမ္း စမ္းလုိက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ဖုန္း ဖုန္း!!! ဖုန္းလည္း အိမ္ထဲမွာ ေမ့က်န္ခဲ့ျ႔ပီျဖစ္ပါတယ္။

ကံဆိုးလွတဲ့ ကၽြန္မ ေအာ္လို႕သာ ငိုခ်င္ပါေတာ့တယ္။ ကၽြန္မအခုေနတဲ့ အိမ္က လံုးခ်င္းတိုက္ပုေလးပါ။ ကၽြန္မေနတဲ့ ထိုင္းေတြရဲ့ အိမ္ဖြဲ႕စည္းမူ ထံုးစံက တစ္အိမ္လံုးကို ပတ္ပတ္လည္ သံတုိင္ေတြနဲ႕ ပိတ္ကာထားတာပါ။ လူတစ္ကိုယ္စာေလးေတာင္ ထြက္ေပါက္မရွိပါဘူး။ ေနာက္ေဖးကိုေျပးေတာ့လည္း ခုနက ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ ေသေသခ်ာခ်ာ တံခါးကို ခတ္ထားတဲ့အတြက္ ဘယ္လိုမွ ဖြင့္ရစရာမရွိပါဘူး။ အိမ္ပတ္ပတ္လည္က တံခါးေပါက္ေတြကလည္း သံပန္းတံခါးတစ္ထပ္ တရုတ္ကပ္မွန္တစ္ထပ္ ျခင္လံုသံဇကာတစ္ထပ္ သံုးထပ္ကာထားေတာ့ ဘယ္လိုမွ ဖြင့္ရစရာမရွိပါဘူး။ ျခံ၀င္းတစ္ခုလံုးကတည္း သံတုိင္ေတြ အမိုးအထိ သံခၽြန္ေတြနဲ႕ ပတ္ပတ္လည္ ပိတ္ေနေအာင္ ကာထားတဲ့ ျခံထဲမွာ အိမ္ထဲလည္း၀င္လို႕မရ အိမ္ျပင္လည္းထြက္လို႕မရ ဖုန္းလည္းမရွိ က်မ ေကာင္းေကာင္း ရြာပတ္ပါေတာ့တယ္။

ကၽြန္မရဲ့အိမ္အနီးအနားမွာလည္း ျမန္မာအိမ္က တစ္အိမ္ပဲရွိပါတယ္။ သံတုိင္ေတြၾကားက အျပင္ကို ေခ်ာင္းၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္မအိမ္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္ၾကီး မလွမ္းမကမ္းမွာရွိတဲ့ သူ႕အိမ္တံခါးမၾကီးးကလည္း ပိတ္ထားပါတယ္။ ေဘးပတ္လည္၀ဲယာမွာကလည္း ထုိင္းေတြခ်ည္းပါပဲ။ သူတို႕ကလည္း မနက္ေ၀လီေ၀လင္းအလုပ္လုပ္က်ေတာ့ ဒီအခ်ိန္ဆို ျပန္ျပီး အိပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မ သံတုိင္ကေန ျမင္ရတဲ့ အိမ္ေရွ႕လမ္းမကလည္း ဒီေန႕က်မွ ထူးထူးျခားျခား ျဖတ္သန္းသြားလာေနက် ကိုယ္ေရႊျမန္မာေတြ အသံေတာင္ သဲ့သဲ့မၾကားရေတာ့ ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္ဂေယာင္ကတမ္းျဖစ္ေနျပီျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္ ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕က ထုိင္းလမ္းသရဲေလးေတြ အိမ္က ထိုင္း၀၀တုတ္တုတ္ကေလးတစ္ေယာက္ ကြန္ပ်ဴတာခုံမွာထုိင္ေနတာ လွမ္းျမင္ရေတာ့ ကၽြန္မ သူ႕ကို ေအာ္ေခၚပါတယ္ ကံက ဆိုးခ်င္ေတာ့ သူက နားက်ပ္တပ္ျပီး ကိုယ္ကို လူပ္ေနပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း ေအာ္ေခၚရတာ အာေခါင္ေတာင္ ကြဲလာပါျပီ။ ေနာက္ သူ ကၽြန္မ ခုန္ျပီး ေအာ္ေခၚေနတာျမင္ေတာ့ လွမ္းၾကည့္ပါတယ္။ ေနာက္ သူျပန္လွည့္သြားပါတယ္။ ျခံထဲကေန ေအာ္ေခၚေနေတာ့ သူ႕အထင္ သူ႕ကို ေခၚတယ္မထင္ဘူးျဖစ္မွာပါ။ အဲ့တာနဲ႕ အသံျပာေအာင္ ေအာ္ေခၚေတာ့မွ သူ နားက်ပ္ကို ခၽြတ္ျပီး ကၽြန္မကို ေမးဆတ္ျပပါတယ္။ ကၽြန္မက ထိုင္းလို ကယ္ပါ ကယ္ပါဆိုေတာ့ သူက သီခ်င္းနားေထာင္ေနတုန္း ဇိမ္ပ်က္သြားလို႕ ဘာလဲမသိဘူးဆိုတဲ့ပံုစံနဲ႕ မ်က္နွာမသာမယာနဲ႕ ထလာပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း လက္ဟန္ေျခဟန္နဲ႕ အိမ္ထဲမွာ ေသာ့က်န္ခဲ့ေၾကာင္းေျပာေတာ့ သူသိပ္နားလည္ဟန္မျပပါဘူး။ အဲ့တာနဲ႕ ေဘးနားက အိမ္က လူေတြ နိုးလာၾကျပီး ကၽြန္မကို အထူးအဆန္းလာၾကည့္ပါတယ္။

ေနာက္မွာ ျမန္မာစကားအနည္းအက်ဥ္းနားလည္တဲ့ ထုိင္းအမ်ိဳးသမီးက ေဘးကလူေတြကိုရွင္းျပေတာ့မွ ကၽြန္မ အိမ္ထဲမွာ ေသာ့ေမ့က်န္ခဲ့လို႕ ျခံထဲမွာ ပိတ္မိေနတာကို သိကုန္ပါတယ္။ သူတို႕လည္း ရွိသမ် ေသာ့အစံုလိုက္ထုတ္ေပးျပီး အိမ္တံခါးမကို ဖြင့္ဖို႕ လုပ္ေပမယ့္ သူတို႕လည္း ျခံထဲ၀င္လို႕မရေတာ့ ကၽြန္မ ေခၽြးဒီးဒီးက်ေအာင္ ေသာ့ေတြ တစ္ေခ်ာင္းခ်င္းဖြင့္တာမွာ ဘယ္လိုမွ ဖြင့္မရျဖစ္ေနပါတယ္။ အဲ့တာနဲ႕ အိမ္ေရွ႕ကေန ျမန္မာတစ္ေယာက္ စက္ဘီးေလးစီးျပီးလာပါတယ္။ ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာ ထုိင္းေတြနဲ႕ ကၽြန္မနဲ႕ တိုင္ေတြပတ္ေနတာေတြ႕ေတာ့ သူက ဘာကူေပးရမလဲလို႕ေမးေတာ့ ကၽြန္မ အခုျဖစ္ေနတဲ့ျပသနာအတြက္ သူလည္း စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႕ ေသာ့ဖြင့္နိုင္တဲ့သူကို လုိက္ရွာေပးပါတယ္။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဒီေနရာေလးမွာ ေသာ့ျပင္တဲ့သူ အနီးအနားမွာ မရွိပါဘူး။ သြားေခၚရင္လည္း ေတာ္ေတာ္ေ၀းေ၀းေနရာကို သြားေခၚရမွာျဖစ္ျပီး ေသာ့ျပင္တဲ့သူ ရွိမရွိ ေသာ့ျပင္တဲ့သူက လုိက္မလိုက္ဆိုတာလည္း သိပ္မေသခ်ာဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။

အဲ့တာနဲ႕အဲ့ျမန္မာေကာင္ေလးက အစ္မ ဖုန္းေခၚခ်င္ရင္ က်ေတာ့္ဖုန္းကေန ေခၚပါဆိုေတာ့မွ ပိုျပီး ရြာေရာက္သြားပါတယ္။ ကၽြန္မ ဦးေနွာက္ထဲမွာ မွတ္မိတာ ကၽြန္မဖုန္းနံပတ္နွစ္ခုပဲ မွတ္မိပါတယ္။ ကၽြန္မ ဖုန္းနံပတ္ေတြလည္း တစ္ခုမွ အလြတ္မရေတာ့ပါဘူး။ အဲ့တာနဲ႕ အဲ့ေကာင္ေလးက ၀င္းတံခါးမၾကီးက ေသာ့ကို ဖ်က္ဖို႕ တူအၾကီးၾကီးနဲ႕ ေဆာက္ၾကီး ယူလာပါတယ္။ အဲ့တာလည္း အတြင္းက ခတ္ထားတာမို႕ အတြင္းကေန ကၽြန္မ အားနဲ႕ ထုရိုက္ပီး ဖ်က္ဖို႕လုပ္ေပမယ့္ ေသာ့ရဲ့ခိုင္ခ်က္ကေတာ့ တူခ်က္ကို တုတ္တုတ္ေတာင္ မလူပ္ဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။

အဲ့တာနဲ႕ က်မလည္း ေျခကုန္လက္ပမ္းက် ေဘးကကူတဲ့သူေတြလည္း ျခံ၀င္းေသာ့လဲ ဖြင့္မရ အိမ္တံခါးလည္းဖြင့္လို႕မရျဖစ္ေနေတာ့ သူတို႕လည္း ေသာ့ျပင္တဲ့သူရွိနိုင္တဲ့ေနရာေတြကို ကူစဥ္းစားေပးေနၾကပါတယ္။ အဲ့သလို ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ဟာ တေျဖးေျဖးနဲ႕ ၾကာလာျပီ သူတို႕လည္း ဖုန္းေတြနဲ႕ဆက္ပီး ေသာ့ျပင္တဲ့သူရွိနိုင္မယ့္ေနရာေတြကို ဟိုေမး ဒီေမးနဲ႕ က်မကို ခနေလး ျပန္လာၾကမယ္ဆိုျပီး ထြက္သြားၾကပါတယ္။ ေရလည္းဆာ ငိုလည္းငိုခ်င္နဲ႕ ေလးနာရီေလာက္ ၾကာလာျပီျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ့မွာ စာတုိက္ပံုးေလးထဲက အင္တာနက္ေဘလ္ေဆာင္ရမယ့္ စာအိတ္ေလးကို လွမ္းျမင္လိုက္ပါတယ္။ ကမမ္းကတမ္း စာအိတ္ကိုဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ လုိင္းဖုန္းနဲ႕ကလည္း ဆက္ေလ့ဆက္ထမရွိေတာ့ ဖုန္းနံပတ္ေတြကို ကမမ္းကတမ္းရွာၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္မဆက္သြယ္လို႕ရနိုင္မယ့္ ဖုန္းသံုးခုပဲ စာရင္းထဲမွာ ေတြ႕ပါတယ္။

အဲ့တာနဲ႕ေသာျပင္တဲ့သူလိုက္ရွာေပးေနတဲ့ ျမန္မာေကာင္ေလး စက္ဘီးနဲ႕ျပန္လာတဲ့အခ်ိန္ ဖုန္းေတာင္းဆက္လိုက္ေတာ့ တစ္လံုးက မ၀င္ တစ္လံုးက မကိုင္ ေနာက္ဆံုးတစ္လံုးက်မွ တူခနဲ ၀င္သြားေတာ့ ဆုမြန္ပါ အိမ္ထဲမွာ ေသာ့က်န္ခဲ့ျပီး အခုဒုကၡေရာက္ေနလို႕ ျခံထဲမွာ ပိတ္မိေနလို႕ ကူပါဆိုေတာ့ ကိုင္တဲ့သူက တျခားတစ္ေနရာကိုေရာက္ေနတဲ့ဖုန္းျဖစ္ေနတယ္ အဲ့တာနဲ႕သူလည္း သိပ္နားလည္ပံုမရဘူး ဒါေပမယ့္ ေအးေအး အိမ္ကို လူေတြလႊတ္ေပးမယ္ မပူနဲ႕ ေစာင့္ေန ေစာင့္ေနဆိုေတာ့မွ စိတ္ကို ဒံုးဒံုးခ်ျဖစ္တယ္။

စိတ္ေမာလူေမာနဲ႕ ျခံ၀င္းထဲမွာ ထုိင္ခ်လိုက္မိပါေတာ့တယ္။ ျဖစ္သမ် အေၾကာင္း အေကာင္းခ်ည္းပဲလို႕ပဲမွတ္လိုက္တယ္။ ေသာျပင္တဲ့သူလည္းမရွိ ေသာ့ကို သူတို႕လာလည္း ဘယ္လိုဖြင့္ၾကမယ္မသိ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ မိတ္ေဆြေတြေရာက္လာရင္ေတာ့ အေျဖသိမွာပါလို႕ဆိုျပီး ထုိင္ေစာင့္ေနလုိက္ေတာ့ တစ္နာရီေလာက္ေနမွ ကားနဲ႕ေရာက္လာၾကပါတယ္။ကၽြန္မအျဖစ္ကို သူတို႕လည္း ေရာက္ခါစက သိပ္မသိပါဘူး။ ဆုမြန္ သူ႕ကိုသူ ျပန္အခ်ဳပ္က်ထားလို႕ ဒုကၡေရာက္ေနတယ္ သြားကယ္ပါဆိုလို႕ လာကယ္ၾကတာလို႕ ရယ္ျပီးေျပာျပပါတယ္။သူတုိ႕ ကို အဓိက ျပသနာကို ေျပာျပေတာ့ သူတို႕ ကၽြန္မအိမ္တံခါးမၾကီးကို ဖြင့္နိုင္ဖို႕ သံေခ်ာင္းေတြနဲ႕ပတ္ကာထားတဲ့ ျခံ၀င္းထဲ၀င္မွ ရမယ္ဆိုတာ အျဖထုတ္ၾကပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ အမိုးဘက္ကေန ကာထားတဲ့ သံေခ်ာင္းေတြၾကားထဲက လူတကိုယ္စာအေပါက္ေလးကေန အတင္းတြယ္တက္ ေက်ာ္တက္ျပီး ၀င္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ က်မသူငယ္ခ်င္းကိုယ္လံုးေလးနဲ႕ ရႊတ္ခနဲ ၀င္လို႕ရပါေတာ့တယ္။ က်မလည္း အေဖာ္ရျပီဆိုျပီး အားရပါးရ ခုန္ေပါက္မိပါတယ္။ ေနာက္မွ က်မသူငယ္ခ်င္းက ျခံထဲက ေတြ႕တဲ့ သံေခ်ာင္းတစ္ေခ်ာင္းနဲ႕ ကုတ္ကတ္ျပီး ကေလာ္ ထိုး ကလန္႕ လုပ္ပီး ဖြင့္လိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ အိမ္တံခါးမၾကီး ပြင့္သြားပါေတာ့တယ္။

က်မ တံခါးမၾကီးပြင့္သြားခ်ိန္မွာ ေပ်ာ္တဲ့အေပ်ာ္ေလာက္ တစ္ခါမွ မေပ်ာ္ဘူးပါဖူး။ ၀င္းတံခါးကို အေျပးအလႊားဖြင့္ အိမ္ေနာက္ေဖးတံခါးကို ဖြင့္။ ပိတ္ထားတဲ့တံခါးေတြကို အကုန္ဆြဲဖြင့္ျပီး အားရပါးရ ခုန္ေပါက္မိပါတယ္။ ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ေလာ့ခ္ခ်မိလို႕ ျခံ၀င္းထဲမွာ အက်ယ္ခ်ဳပ္က်သလိုျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ ေးလနာရီေက်ာ္ေက်ာ္ဟာ တကယ့္ကို လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀နွစ္ေလာက္က အင္းစိန္သီးျခားတိုက္ထဲက ၾကိဳးတိုက္ထဲမွာ အခ်ဳပ္က်ခံရတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႕ ထပ္တူပါပဲ။ မြန္းက်ပ္ျခင္း ေလွာင္ပိတ္ျခင္း အက်ဥ္းခ်ခံရသလို ပိတ္ေလွာင္ခံရသလို ခံစားခ်က္က အျပင္ကလူေတြနဲ႕ဆက္သြယ္လို႕ရေနပါရက္ ျပန္ထြက္လို႕ရမယ္ဆိုတာ သိပါရက္နဲ႕ေတာင္ အခုလိုမ်ိဳး ခနေလး အပိတ္ခံလိုက္ရတာကို မခံစားနိုင္ရင္ နွစ္ရွည္လမ်ား လြတ္ရက္မသိ ေထာင္ဒဏ္ နွစ္ငါးဆယ္ေက်ာ္ ေျခာက္ဆယ္ေက်ာ္ ရွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ရာခ်ီျပီး အခ်ဳပ္ခံရတဲ့ ေတာ္လွန္ေရးရဲေဘာ္ေတြရဲ့ စိတ္မြန္းက်ပ္မူ ကိုယ္မြန္းက်ပ္မူေတြကို ကိုယ္ခ်င္းစာမိျပီး အျမန္ဆံုးလြတ္ေျမာက္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းမိတယ္။