အိမ္မက္ထဲက သူငယ္ခ်င္း

ေမ့ထားတာၾကာပီျဖစ္တဲ့ တခ်ိန္တုန္းက သိပ္ခ်စ္ခဲ့ရေသာ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းကုိ အိပ္မက္ထဲတြင္ ထူးထူးဆန္းဆန္း ျမင္မက္ခဲ့သည္. အိပ္မက္ထဲတြင္ပင္ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ အရင္ကအတုိင္း ျပန္မျဖစ္ခဲ့ၾကပါ.

အိပ္မက္သည္ ျပင္ပႏွင့္ ထပ္တူက်တဲ့ ခံစားမႈမ်ဳိးကုိ ေပးႏုိင္ပါသလား အိပ္မက္ေတြကုိ ေျပာင္းျပန္ယူရသည္ဟု လူႀကီးေတြ ေျပာခဲ့ဖူးတာ မွတ္မိေနသည္.

ထူးထူးဆန္းဆန္း သူမကုိ စိ္တ္မစဲြပါဘဲ မက္ခဲ့သည့္အိပ္မက္ထဲတြင္ သူမႏွင့္ က်မသည္ စိမ္းကားေအးစက္ေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္. အျပင္မွ သူမႏွင့္ က်မရဲ႕ စိမ္းကားေအးစက္မႈသည္ အိပ္မက္ထဲတြင္လဲ ထပ္တူက်သည့္ခံစားခ်က္ကုိ ေပးပါသည္. အိပ္မက္ထဲမွ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ စိမ္းကားေအးစက္မႈသည္ အိပ္မက္က လန္႔ႏုိးခ်ိန္တြင္ပင္ အဲ့ဒီခံစားခ်က္က ျပယ္ေပ်ာက္မသြားပါ. ခါးသီးသည့္ အရသာကုိ ပါးစပ္ထဲတြင္ပါ ခံစားခဲ့ရသည္.

က်မက သူမကုိ သိပ္ခ်စ္ခဲ့သည္. က်မရဲ႕ ညီအစ္မအရင္းသဖြယ္ ခ်စ္ခဲ့ပါသည္. သူမႏွင့္က်မသည္ အျမႊာလုိ႔ေျပာရင္ ယုံရေလာက္ေအာင္ မ်က္ႏွာေပါက္ခ်င္းေရာ ရယ္ပုံခ်င္းေရာ အရပ္အေမာင္းခ်င္းေရာ တူညီပါသည္. ယုတ္စြအဆုံး ကံမေကာင္းခဲ့ပုံခ်င္းပါ တူညီခဲ့ေလသည္. မိသားစုထဲမွာ အလတ္ျဖစ္တဲ့သူမႏွင့္ မိသားစုထဲမွာ ႏုိ႔ညွာျဖစ္တဲ့ က်မသည္ သည့္ျပင္သူေတြထက္ ပုိပီး ခ်စ္ခင္ခဲ့သည္မွာ အံ့ၾသစရာမရွိခဲ့ပါ.

သူမႏွင့္ က်မရဲ႕ၾကားမွာ ထိန္ခ်န္ထားစရာ ကြယ္ဝွက္ထားစရာ ဘာတစ္ခုမွ မရွိခဲ့ပါ. သူမရဲ႕ အခ်စ္ေရး သူမရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ သူမရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ သူမရဲ႕ ျပႆနာ သူမရဲ႕ … စသျဖင့္ က်မ သိရွိခဲ့သလုိ က်မရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကုိလဲ သူမ သိခဲ့သည္. အခုအခါမွာ ျပန္ေတြးၾကည့္ရင္ အဲ့ဒီလုိသိခဲ့တာေတြကပဲ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကုိ ေဝးကြာေစခဲ့သလား မသိခဲ့ပါ.

သူမက ျမန္မာႏုိင္ငံမွာ ေမြးသည့္ ႏုိင္ငံသားတရုတ္လူမ်ဳိးျဖစ္ပီး က်မကေတာ့ ဗမာစစ္စစ္ ျဖစ္သည္. က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကုိ ေတြ႕တဲ့သူတုိင္းက ဇေဝဇဝါႏွင့္ အျမႊာေတြလားလုိ႔ ေမးခဲ့လ်င္ က်မက ဂုဏ္ယူစြာႏွင့္ ဟုတ္သည္လုိ႔ ျပန္ေျဖခဲ့ဖူးသည္. က်မ သူမကုိ သိပ္ခ်စ္ပါသည္. က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ခုိင္ၿမဲသည့္ ခ်စ္ခင္မႈသည္ ေရရွည္တည္တံ့မည္ဟု ထင္မွတ္ခဲ့ျခင္းသည္ ေလာကဓံကုိ အာခံရာေရာက္ခဲ့သည္.

က်မက စိတ္ျမန္သည္ သူမက စဥ္းစားေတြးေခၚမႈ ပုိမ်ားသည္. တခ်ဳိ႕ကိစၥေတြမွာ က်မက ဦးေဆာင္သူျဖစ္ခဲ့သည္. ဒါေပမဲ့ က်မသည္ သူမကုိ လႊမ္းမုိးဖုိ႔ႀကဳိးစားခဲ့တာ မဟုတ္ဘူးဆုိသည္ကုိ ဘယ္အခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ က်ိန္ေျပာရဲပါသည္. လူအမ်ားအျမင္မွာ သူမကုိ လႊမ္းမုိးခ်ဳပ္ကုိင္ထားသူဟု ျမင္ရေလာက္ေအာင္ သူမ လုပ္ခ်င္တဲ့အရာေတြကုိ က်မက အားေပးခဲ့သည္. ဟုတ္တယ္ အားေပးခဲ့တာပဲ ျဖစ္သည္. သုိ႔ေပမဲ့ ကိစမရွိပါ. က်မသည္ ေဝဖန္မႈေတြၾကားထဲတြင္ မတုန္မလႈပ္ ေနႏုိင္စြမ္းရွိသည္. အထင္မွားမႈေတြ အလဲြထင္မႈေတြကုိသာ ရွင္းျပရလ်င္ က်မ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ေကာင္းေကာင္းျဖစ္ႏုိင္သည္. က်မက ေပ်ာ္ေပ်ာ္သာ ေနလုိသည္.

ရုတ္တရက္ သူမရဲ႕ စိမ္းကားေအးစက္လာမႈကုိ သတိထားမိသည့္ တစ္ေန႔တြင္ က်မႏွင့္ သူမ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္တစ္ဆုိင္မွာ ထုိင္ေနခဲ့သည္. က်မရဲ႕အေမးေတြကုိ သူမက စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္စြာ ေမးတစ္ခြန္း ေျပာတစ္ခြန္း ေျပာေနခဲ့သည္. က်မ ဝမ္းနည္းလာသည္. က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေလးသည္ က်မကုိ ဘာအတြက္မ်ား စိတ္ဆုိးေနခဲ့ပါသလဲ. က်မ အၾကာႀကီး ငုိင္ေနမိပီးမွ သူမကုိ စတင္ ေတာင္းပန္ခဲ့သည္. ငါ မသိလုိက္ေပမဲ့ နင္ စိတ္ဆုိးခဲ့တယ္ဆုိရင္ ငါေတာင္းပန္တယ္. ငါမွားခဲ့ရင္လဲ ငါေတာင္းပန္တယ္. ဘာမ်ားျဖစ္ေနသလဲ. သူမရဲ႕ မ်က္ႏွာေပးသည္ က်မအသည္းကုိ ဓားနဲ႔မႊန္းသလုိ ခံစားရသည္. က်မ မ်က္ရည္က်သည္ကုိ သူမက တိတ္တဆိတ္သာ ထုိင္ၾကည့္ေနခဲ့သည္.

က်မ ဘယ္တုန္းကမွ မေျပာခဲ့သည့္ စကားေတြအတြက္ သူမထံတြင္ နားႏွင့္ဆတ္ဆတ္နားေထာင္ခဲ့ရသည့္ သက္ေသရွိသည္ဆုိေသာ စကားလုံးေတြကုိ က်မ အံ့အားတသင့္ျဖစ္ခဲ့ရသည္. သူမ ဖြင့္ဟေျပာေနခဲ့သည့္ က်မကုိစြပ္စဲြခ်က္ေတြကုိ က်မ မ်က္ရည္အေတြသားႏွင့္ ထုိင္နားေထာင္ေနခဲ့သည္.

က်မမွာ ေျပာစရာ ျငင္းစရာ စကားလုံးရွာမရခဲ့ပါ. ေကာင္းၿပီ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ ရွိေနခဲ့ေသာ ယုံၾကည္မႈ ခ်စ္ခင္မႈ သံေယာဇဥ္ ဒါေတြအားလုံး သံသယေအာက္တြင္ ေပ်ာက္ဆုံးခဲ့ၿပီ.

က်မကေတာ့ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ခ်စ္ခင္မႈကုိ မနာလုိမႈ တခုႏွင့္ လုပ္ႀကံဇာတ္ခင္းခဲ့သည့္ က်မ မသိခဲ့ရသည့္ လူတစ္ေယာက္အေပၚ မနာက်ည္းခဲ့ပါ. က်မ နာက်ည္းခဲ့သည္ကေတာ့ သူမရဲ႕ က်မအေပၚ မယုံၾကည္မႈသာ ျဖစ္သည္.

က်မသာ သူမေနရာတြင္ ထုိစကားလုံးေတြအတြက္ က်မ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ အျဖစ္မခံပါ. သူမရဲ႕ ဇေဝဇဝါႏုိင္မႈႏွင့္ အဲ့ဒီစကားလုံးေတြအေပၚ ယုံၾကည္မႈေတြက က်မအတြက္ တကယ္ကုိ စိတ္အနာႀကီး နာခဲ့ရသည္. ဝမ္းနည္းခဲ့ရသည္.
သူမကုိ စကားတခြန္းထဲသာ ေျပာခဲ့သည္.

ငါတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ၾကားက ယုံၾကည္မႈက ေပ်ာက္ခဲ့ပီ နင္ ငါ့ကုိ မယုံသလုိ ငါလဲ နင့္ကုိ ယုံမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး အခ်ိန္တခုကုိ ၾကည့္ပါ တကယ္လုိ႔ နင္ထင္ထားတာေတြ မဟုတ္ခဲ့ဖူးဆုိရင္ေတာင္ ငါတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က အရင္အတုိင္း ျပန္ျဖစ္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး ႏႈတ္ဆက္တယ္ ငါတုိ႔ ကုိယ့္စိတ္ အတုိင္းပဲ ေနၾကတာေပါ့.

အရင္တုန္းက ကိစၥရပ္ေတြ အတုိင္းပင္ က်မကပဲ ဒီျပႆနာကုိ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ့သည္. က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ အရင္အတိုင္းပဲ အလုပ္ အတူတူ လုပ္ၾကသည္. အလုပ္ကိစ စကားပုံမွန္အတုိင္းပဲ ေျပာၾကသည္. ဒါေပမဲ့ ေအးစက္ ခါးသက္မႈေတြနဲ႔ အတူေပါ့. လူေတြက ပထမေတာ့ သတိမမူမိေပမဲ့ ေနာက္ေတာ့ သတိမူလာၾကသည္. သူတုိ႔ သိပ္အံ့ၾသၾကသည္. က်မကေတာ့ အစဥ္အၿမဲ ၿပဳံးေနတတ္သည့္ မ်က္ႏွာေပးမ်ဳိးႏွင့္ျဖစ္ေပမဲ့ သူမကေတာ့ သူမရဲ႕ မ်က္ႏွာကုိ ထိန္းခ်ဳပ္မထားႏုိင္ခဲ့ပါ.

ေနာက္ေတာ့ သူမက အေဝးကုိ ပ်ံသန္းဖုိ႔ စတင္စိတ္ကူးခဲ့သည္. က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားတြင္ မယုံႏုိင္စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ဆက္စပ္ပတ္သတ္မႈ လုံးဝမရွိခဲ့ပါ. သူမ စင္ကာပူကုိ သြားဖုိ႔ အစစအရာရာ စီစဥ္ၿပီးခ်ိန္က်မွ က်မ သိခဲ့ရသည္. က်မလဲ က်မရဲ႕ဘဝတုိးတက္ဖုိ႔ ႀကံစည္ခဲ့ျခင္းကုိလဲ သူမ မသိခဲ့ပါ.

သူမ သြားခါနီး စကားေျပာခ်င္ေနတာကုိ သတိထားမိသည္. လက္က်န္သံေယာဇဥ္ကုိ စုစည္းပီး က်မကပဲ သူမကုိ စတင္စကားေျပာခဲ့သည္. ငါတုိ႔ အျပင္မွာ ဆုံၾကရေအာင္. ဟုိမွာဆုိတာ ဒီမွာလုိေတာ့ ဟုတ္မွာ မဟုတ္ဘူး. ဘာအတြက္ပဲျဖစ္ပါေစ ကုိယ္သြားမယ္လုိ႔ ရည္စူးထားၿပီးတဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ကုိ အေပ်ာက္မခံပါနဲ႔လုိ႔ သူမကုိ သတိေပးစကားေျပာခဲ့သည္.

က်မက ေကာ္ဖီေသာက္ပီး သူမကေတာ့ ေရခဲမုန္႔စားခဲ့သည္. သူမအတြက္ လက္ေဆာင္ ပုိ႔စကတ္ေလးႏွင့္ အက်ၤီတထည္ က်မေပးခဲ့သည္. သူမဆီက ျပန္ရခဲ့သည့္ လက္ေဆာင္ကေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆုိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းပင္. ဒါေတြဟာ မလုိအပ္ေတာ့ပါ. က်မသည္ တည္ၿငိမ္ေနခဲ့ပီ. သူမအေပၚ ဘာခံစားခ်က္မွ ရွိမေနေအာင္ ႀကဳိးစားရင္း အမွန္တကယ္ကုိ တည္ၿငိမ္ေနခဲ့ပီ. ယုံၾကည္မႈေပ်ာက္ဆုံးခဲ့ပီျဖစ္တဲ့ ခ်စ္ၾကင္နာမႈအတြက္ ဘယ္လုိ အရာ၊ ဘယ္လုိ စကားတခြန္းကမွ အရင္အေျခအေနကုိ ျပန္ရေအာင္ မစြမ္းေဆာင္ႏုိင္ေတာ့ပါ.

သူမႏွင့္ စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာခဲ့သည္. ရင္ထဲမွာ ေႏြးေထြးမႈေတာ့ တစ္စက္မွ ရွိမေနခဲ့ပါ. ေကာ္ဖီကပဲ ခါးသလား ခံစားခ်က္ကပဲ ခါးေနသလား မသိပါ. အဲ့ဒီအခါးက သူမကုိ သတိရတုိင္း ပါးစပ္ထဲကပါ အလုိလုိလုိက္ခါးေနမိသည္. ကံေကာင္းပါေစလုိ႔ ႏႈတ္ဆက္စကား ဆုိအၿပီးမွာ က်မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ လွည့္မၾကည့္ဘဲ လမ္းခဲြခဲ့ၾကသည္.

သူမ အဆင္ေျပသလား ဘယ္လုိအခက္အခဲေတြမ်ား ႀကဳံေတြ႕ေနသလဲ ဘာမွ မသိ မၾကားရေအာင္ ေနခဲ့သည္. တကယ့္ကုိပင္ စိတ္ထဲမွာေမ့ေနခဲ့ပီ. မွတ္မွတ္ရရ ညက အိပ္မက္မက္သည္.

အိပ္မက္ထဲတြင္ သူမသည္ လက္ဖက္ရည္ဆုိင္မွာထုိင္ေနတုန္းက မ်က္ႏွာေသမ်ဳိးႏွင့္ပင္ က်မကုိစုိက္ၾကည့္ေနခဲ့သည္. က်မ ပါးစပ္ထဲတြင္လဲ အခါးရည္ေတြ ျပည့္ေနခဲ့သည္ ထင္သည္.

က်မအတြက္ေတာ့ လူတစ္ေယာက္ကုိ ယုံၾကည္မႈႏွင့္ပင္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံခ်င္ပါသည္. ယုံၾကည္မႈ ပ်က္ျပားသြားျခင္းသည္ လူတစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦးအၾကား ခ်စ္ခင္မႈ ၾကင္နာမႈ သံေယာဇဥ္ျဖစ္မႈေတြကုိ ရုိက္ခ်ဳိးလုိက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္.

ယုံၾကည္မႈမရွိေတာ့သည့္အတြက္ ဘယ္အရာမွ အရင္အတုိင္း ျပန္မျဖစ္ေတာ့ပါ.
က်မသည္ ယုံၾကည္မႈႏွင့္ပင္ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ ေပါင္းသင္းသည္.
ယုံၾကည္မႈႏွင့္ပင္ က်မ ခ်စ္သူကုိ သိပ္ခ်စ္ခဲ့သည္.
ယုံၾကည္မႈႏွင့္ပင္ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ေတြႏွင့္အတူ အလုပ္လုပ္ခဲ့သည္.
ယုံၾကည္မႈႏွင့္ပင္ ဘဝကုိ ေရွ႕ဆက္ခ်င္ပါသည္.
ဘဝအတြက္ အေရးအႀကီးဆုံးသည္ ယုံၾကည္မႈျဖစ္သည္လုိ႔ က်မကေတာ့ ခံယူထားသည္.
မွတ္မွတ္ရရ ညက အိမ္မက္မက္ခဲ့သည္

(၁၇-၈-၂၀၀၈ တြင္ ေမ့ပစ္ခဲ့ေသာ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမေလးအတြက္)

15 Comments:

မယ္႔ကိုး said...

ဒီစာေလးကို ေတာ္ေတာ္ သေဘာက်မိပါတယ္။ေရးထားတာေလး လွတယ္ မ။
တလံုးခ်င္းစီကို ဖတ္သြားပါတယ္။

Anonymous said...

အိပ္မက္တစ္ခုကေန အစျပဳၿပီး အတိတ္ေန႕ရက္ တစ္ခ်ိဳ႕ဆီကို စာေရးသူက ဆြဲေခၚသြားခဲ့တယ္ ... လူႏွစ္ေယာက္နဲ႕ စာဖတ္သူကို မိတ္ဆက္ေပးမယ္ ... တစ္ေယာက္က စာေရးသူ ..
ေနာက္တစ္ေယာက္က သူသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ..
သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ မခြဲအတူ ဆိုးတူေကာင္းဖက္ လက္တြဲခဲ့ၾကတယ္ ... သူတို႕ ၂ ေယာက္ သိပ္သံေယာဇဥ္ရွိခဲ့ၾကတယ္ ..
သူတို႕ ၂ ေယာက္က ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ မတူၾကဘူး ... သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ့္ တစ္ေယာက္က မာနကိုေရွ႕တန္းတင္တတ္တယ္ ... ကိုယ္မွားေနမွန္းသိေပမယ့္ အမွားကို သိတဲ့ အခ်ိန္မွာ အမွန္ကို ဝန္မခံရဲခဲ့ဘူး ..

ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ စာေရးသူ .. သူက ယံုၾကည္ခ်က္ ျပင္းထန္တယ္ .. သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္အေပၚမွာေရာ .. သူ႕ပတ္ဝန္းက်င္ အသိုက္အဝိုင္းက သူဆက္ဆံေနတဲ့ သူေတြ အေပၚမွာေရာ ယံုၾကည္မႈ တစ္ခုနဲ႕ တန္ဖိုးထားဆက္ဆံခဲ့တယ္ .. သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ မတူညီတဲ့ ဘဝတန္ဖိုးေတြ ၾကားထဲမွာ ၿပိဳလဲသြားခဲ့တာကေတာ့ တန္ဖိုးရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္း သံေယာဇဥ္တစ္ခုေပါ့ ... ယံုၾကည္ခ်က္ ျပင္းထန္မႈေတြေၾကာင့္ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေမတၱာတရား ပ်က္စီးသြားသေယာင္ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ သူတို႕ ၂ ေယာက္လံုး တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ သံေယာဇဥ္ မျပတ္ႏိုင္ၾကေသးဘူးဆိုတာ ပို႕စ္ေအာက္ဆံုးမွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ " ၁၇-၈-၂၀၀၈ တြင္ ေမ့ပစ္ခဲ့ေသာ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမေလးအတြက္ " ဆိုတဲ့ စာေၾကာင္းက ေဖာ္ျပေနပါတယ္ .. တကယ္ေတာ့ စာေရးသူေရာ ... သူမေရာ ဒီ့ထက္ပိုၿပီး ႏူးည့ံခဲ့သင့္ပါတယ္ ... ယံုၾကည္မႈေတြ အနဲငယ္စီေလာက္ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့သင့္ပါတယ္ .. ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါေလ .. တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ အားလံုး အနည္ထိုင္သြားမွာပါပဲ ... အရာအားလံုး ၿငိမ္းခ်မ္းေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းခဲ့ပါတယ္

kiki said...

ဒီေလာက္ေတာင္ခ်စ္ခင္ခဲ့ ၾကတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ၂ ေယာက္ ဘယ္လို အေၾကာင္းေၾကာင့္မ်ား တိကနဲ ျပတ္သြားၾကရတာလဲေနာ္ ။အထင္အျမင္လြဲေနၾကတာမ်ိဳးဆိုရင္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာဆို ညွိႏႈိင္းလို ့ရပါတယ္ ။ယံုၾကည္မႈ ဟာ အေရးၾကီးတယ္ဆိုတာမွန္ပါတယ္ ။ဒါေပမဲ ့ ဒီေလာက္ၾကီးထိ ျဖစ္သြားရတာကေတာ့ စိတ္မေကာင္းစရာဘဲေပါ့ ။
ခင္မင္လွ်က္..
ကိကီ ။

ေမျငိမ္း said...

ဟုတ္တယ္. ယံုၾကည္မႈ ပ်က္သြားရင္.. ဘာမွ လုပ္မရေတာ့ဘူး။ တီခ်ယ္လည္း တူတူပဲ။ :(

မိုးခါး said...

အင္း
အမရယ္ .. ဘာေျပာရမွန္းေတာင္မသိဘူး
ညီမဆိုလည္း ကိုယ္စိတ္နဲ႕မေတြ႕ဘူးဆိုရင္လွည့္ေတာင္မၾကည့္တတ္ဘူး ..
ဒါေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ မေကာင္းဘူးအမရဲ႕ ..
တခ်ိန္ခ်ိန္ေနာင္တေတြနဲ႕ ျပန္ဆံုေတြ႕မယ္ဆို စိတ္မေကာင္းစရာ
ခြင့္လႊတ္လိုက္ပါ .. တေယာက္နဲ႕တေယာက္ အျပံဳးေတြနဲ႕ပဲ လမ္းခြဲတာေကာင္းပါတယ္ ..
ခက္ပါတယ္ အမရယ္ .. သိေတာ့ပါဘူး .. :D

ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ း)

ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

ဘာျဖစ္တယ္ရယ္ေတာ့မသိဘူးေပါ့ေလ.. ဒါေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ မေမ့ပါနဲ႔ မဆုေရ.. စိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူး.. အဲလိုျဖစ္သြားတာ.. း(

ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

ဟင္း.. ၾကားစကားနဲျဖစ္သြားခဲ့တာေပါ့ေနာ္.. စိတ္မေကာင္းစရာပဲ...

မိုးျမင့္ေအာင္ said...

ဟုတ္တယ္ ယံုၾကည္မႈဟာအေရးၾကီးဆံုးပဲဆိုတာ ဘာသာတရားမ်ားမွာ သင္ၾကားထားတာေတြနဲ႔ မဆုမြန္က အညီေနတာပဲ

Mogok Thar said...

ယံုၾကည္မႈေတြ ပ်က္ခဲ့လည္း သံေယာဇဥ္နဲ႔ ရင္းႏွီးမႈကေတာ့ က်န္ေနတတ္ပါေသးတယ္။ အရင္လို အရာရာတိုင္း တိုင္ပင္ရင္းႏွီးေအာင္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတာ့ ျဖစ္လို႔ ရမယ္ထင္ရဲ႔။ ဘာရယ္ဟုတ္ပါဘူး။ ဖတ္ျပီး စိတ္ထဲ ရွိတာေလး ေျပာၾကည့္တာပါ။ အခါးေတြ ေျပေပ်ာက္ပါေစ။

zue said...

ယုံၾကည္မႈ႔က အေရးၾကီးတယ္ေနာ္.ဇူးလည္း အဲလိုမ်ဳိးပဲ ၿဖစ္ခဲ႔ဖူးတယ္.

ၿဖိဳးဇာနည္ said...

ယံုၾကည္မႈဆိုတာအသက္ရွင္ေနတ႔ဲ
လူသားတိုင္းမွာအသိစိတ္ကအရွိဘူးထင္
ေနရင္ေတာင္မသိစိတ္ကရွိေနမွာပါပဲ
မမဆုမြန္အတြက္ကေတာ႔ယ့ုၾကည္မႈ
န႔ဲအသက္ရွင္ေနေငသးသေရႊ႔ေအာင္ၿမင္
မႈဆိုတာဟာလဲ ေနာက္ကေနအမွီလိုက္လာ
ပါလိမ္႔မယ္။

ခင္တ႔ဲေမာင္ေလး

Nge Naing said...

ၾကားသိရတာ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ဒီေလာက္ခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ ဒီလို ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ တစိမ္းေတြလို ျဖစ္သြားတာဟာ ခင္သာခင္ၿပီး ရင္းႏွီးပြင့္လင္းမႈ သိပ္မရွိဘူးလို႔ ထင္တယ္။ ပြင့္လင္းမႈ ရွိရင္ ဒီလို စိတ္ထဲမွာ အစိုင္အခဲ ျဖစ္က်န္ေနလိမ့္မယ္ မထင္ဘူး။ မဆုမြန္ေနရာမွာ အစ္မသာဆိုရင္ နင္ဘာျဖစ္ေနတာလဲလို႔ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေမး ျဖစ္လိမ့္မယ္။ အခုက အဲဒီလိုမေမးၾကေတာ့ မာနၿပိဳင္ေနၾကသလို ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေလာက္ခင္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ မာနဆိုတာ လိုအပ္မယ္မထင္ဘူး။

ဗန္ပိုင္းယား said...

အင္း . တစ္ခါက သယ္ခ်င္းေတြ နားလည္မႈေတြ လႊဲခဲ့ဘူးတယ္ ...

စႏၵီမိုးျမင့္ said...

မမ ဆုမြန္ေရ....
ပို႔စ္တိုင္းလိုလို ဖတ္ျဖစ္ေပမယ့္ ကြန္မန္႔ မေရးျဖစ္ခဲ့ဖူးပါဘူး
ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ကြန္မန္႔ေရးတာလို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္
သတင္းေတြေရးတာေကာင္းသလို စာေရးလည္းေကာင္းတဲ့ မမဆုမြန္ကို အျပင္မွာေတြ႔ဖူးခ်င္ပါတယ္
ညီမ ေတြ႔ဖူးခ်င္တဲ့ထဲ မွာလဲ မမဆုမြန္တစ္ေယာက္ပါပါတယ္
ခင္မင္လ်က္
စႏၵီမိုးျမင့္

သီဟသစ္ said...

မဆုမြန္ေရ..
ဂ်ဴး၀တၳဴ တစ္ပုဒ္ကုိ ဖတ္လုိက္ရသလုိမ်ဳိးခံစားရပါတယ္။ မဆုမြန္ စာေရးေကာင္းလုိက္တာ..

ယုံၾကည္မွဳေလးေတြ ျပန္လည္တည္ေဆာက္ႏုိင္ပါေစ...

တစ္ခါတစ္ရံေတာ့လည္း ေျပာသေလာက္မလြယ္ပါ..